vrijdag 18 mei 2007

Theaters London Oktober 2006

Terwijl ik in London was voor de LondonExpo heb ik in de avonden gebruik gemaakt van een aantal toneelstukken in London waar bekende acteurs in meespeelden met als doel nog een paar handtekeningen van echt bekende mensen te scoren.
Het volgende was het resultaat;


*Kevin Spacey (American Beauty, Superman Returns) wilde slechts programmaboekjes signeren, maar wilde wel graag poseren voor een foto met zijn fans.


*Colm Meaney (Con Air, Star Trek) was voor mij een verrassing aangezien ik niet wist dat hij met Kevin spacey in hetzelfde toneelstuk speelde. Alhoewel ik niets voor Colm Meaney bij me had wilde hij wel graag poseren voor een foto.
*Patrick Swayze (Dirty Dancing, Point Break & Ghost) signeerde snel voor mij twee DVD-covers en poseerde voor de foto. Hij signeerde mij als enige en heeft normaliter een hekel aan signeren.
*Kim Catrall (Sex and The city & Big Trouble In Little China) signeerde twee DVD-covers maar wilde niet poseren voor de foto wegens tijdgebrek.
*Rufus Sewell (A Knight's Tale, Dark City) troffen we op zijn verjaardag nadat hij klaar was met zijn toneelstuk. Ondanks dat hij weinig tijd had signeerde hij een Filmcell en drie DVD-covers en wilde poseren voor de foto.
*In hetzelfde toneelstuk speelde Sinead Cusack mee, die mijn V For Vendetta filmcell wel graag wilde signeren en ze poseerde voor de foto.

*Jason Isaacs troffen we na een filmpremiere waarvan we het bestaan helaas niet wisten. Live hebben gespot (helaas zonder succes) Matt Damon, Ben Affleck, Bob Hoskins & Adrien Brody) maar alleen Jason Isaacs signeerde en poseerde voor mij naast de rode loper.