vrijdag 29 juni 2007

Internationale Filmbeurs Kerkrade April 2005

Voorafgaande aan de editie die in oktober 2005 plaatsvond, vond in april al een eerdere editie plaats van de internationale filmbeurs in Kerkrade. Zoals in eerdere, maar zeker ook in latere edities staan deze dagen altijd geheel in het teken van... (dat is iedere keer weer iets anders). Dit maal was de filmbeurs geheel in het teken van James Bond en Star Wars, twee thema's die de jolige organisator normaliter probeert te vermijden. Soms ontkomt hij er niet aan en zet hij grootheden als Kenny Baker op de beurs, maar normaal gesproken is het thema heilig. Als welkome verrassing waren op deze beurs daadwerkelijk mensen aanwezig die mijn interesse trokken, waarop ik de beurs kon trekken.
Op de eerste plaats was dat Caroline Munro, bekend uit Slaughter High, Flesh For The Beast, Gatto Nero en James Bond: The Spy Who Loved Me (waar zo Naomi speelt.) Ze signeerde mijn James Bond cover en poseerde voor de foto.
Lynn Holly Johnson, bekend uit Hyper Space, Fugitive X en de James Bond film For Your Eyes Only, waar ze Bibi Dahl speelt signeerde de DVD-cover en poseerde voor de foto.
Wijlen Michael Sheard, bekend om zijn grote rollen in Star Wars en Indiana Jones (waar hij Adolf Hitler speelde) signeerde een Indiana Jones filmcell en de DVD-box. Ook poseerde hij met mij op de foto. Moge Michael rusten in vrede.

Geen opmerkingen: