maandag 18 juni 2007

New Star Con 3 (2005)

Deze beurs stamt nog uit een prille periode van mijn celebrity hunting periode. Toen vond ik het nog niet zo interessant om met iedereen geposeerde foto's te hebben. Vandaar nu dus ook overwegend geen geposeerde foto's.

*Mijn eerste ontmoeting met The Rayment Brothers, die allure maakten met hun optreden als Matrix Twins uit het tweede deel van de trilogie.
*Andrew Robinson, bekend uit Hellraiser & Dirty Harry signeerde mijn Hellraiser DVD-cover
*Bruce Spence, bekend uit de volgende trilogieen: The Matrix, Lord Of The Rings, Mad Max & Star Wars, signeerde mijn Star Wars filmcell.
*David Carradine, bekend als Bill uit Kill Bill en uit de serie Kung Fu, signeerde mijn Kill Bill cover. Davis Carradine was als altijd een sprankelende vertoning waar de gezelligheid, lol en alcohol afdruipte.
*Gunnar Hansen, bekend geworden als Leatherface uit The Texas Chainsaw Massacre, signeerde mijn Texas Chainsaw Massacre DVD-cover.
*Michael Kingma, bekend uit Star Wars Episode 3, signeerde mijn filmcell.
*Lawrence Makoare, bekend uit Die Another Day & The Lord Of The Rings signeerde mijn filmcells van Die Another Day & The Lord Of The Rings. Lawrence is ookwel bekend als de "Beurshoer" die elke conventie afgaat om geld te harken.
*Birgit Schuurman, was als bezoeker een welkome verrassing en aanvulling op deze dag.

Geen opmerkingen: