maandag 18 juni 2007

Poseidon Premiere London


De eerste grote premiere waarbij ik aanwezig was, was de premiere van de film Poseidon. Ik wist voor mijn trip naar London niet eens dat er een premiere van deze film stond gepland voor dat weekend dus ik had ook niet bij me voor de sterren. Ik heb snel in een winkel een originele poster gekocht van de film Poseidon en hoopte na een lange dag wachten op succes. Omdat dit mijn eerste premiere wist ik niet precies wat te verwachten. Ik dacht bijvoorbeeld dat geposeerde foto's op premieres onmogelijk waren. Later kwam ik erachter dat dit zeker niet geval was. Daarom in deze rubriek geen geposeerde foto's.

*Emmy Rossum, tevens bekend van de film The Day After Tomorrow & The Phantom Of The Opera signeerde mijn poster.
*Jacinda Barret, ook bekend van Ladder 49 & The Human Stain signeerde mijn poster.
*Josh Lucas, ook bekend van American Psycho & Stealth signeerde mijn poster.
*Kurt Russell, ook bekend van de films Death Proof, Backdraft & Escape From New York, signeerde mijn poster.
*Mike Vogel, ook bekend uit The Texas Chainsaw Massacre, signeerde mijn poster.
*Wolfgang Petersen, ook bekend als regisseur van onder andere Das Boot, Troy & The Perfect Storm signeerde mijn poster.

Geen opmerkingen: