zondag 26 augustus 2007

The Bourne Ultimatum Premiere Amsterdam

Op 23 augustus was de Nederlandse premiere van The Bourne Ultimatum. voor deze gelegenheid was de hoofdrolspeler Matt Damon (Jason Bourne) naar Amsterdam gereisd om de de film te promoten. Zoals eigenlijk altijd heb ik ook deze keer besloten om net als Matt Damon naar Amsterdam te reizen om de premiere bij te wonen. Eenmaal aangekomen in Amsterdam, na een pijnlijke autorit van 2,5 uur heb ik mijn plaats ingenomen aan de hekken waar meerdere fans stonden te wachten. Het wachten werd beloond, aangezien ik deze foto met Matt Damon kon maken. Verder signeerde hij mijn Syriana DVD en The Bourne Ultimatum Filmcell.

Na de premiere op weg terug naar de auto, kwamen we op straat Herman Koch tegen. Herman is een van de drie komieken die van Jiskefet een groot succes hebben gemaakt. Herman heeft o.a. Tampert en de man in het zwembad gespeeld. Ik had niets van Jiskefet bij me, maar een foto is nooit weg!


Geen opmerkingen: