maandag 29 oktober 2007

11 Days Of London: Day 2

De tweede dag van mijn trip bestond eigenlijk uit de premiere van de nieuwe film van Brad Pitt, The Assassanation Of The Outlaw Jesse James By The Coward Robert Fox. Deze mondvol gooit hoge ogen op filmfestivals, maar zal waarschijnlijk door de onwaarschijnlijk lange titel geen hoge ogen gaan gooien bij de kaartverkoop. Helaas kwam ik er de eerste dag al achter dat geen enkele (!) acteur het noodzakelijk vond om de film aan het Londonse publiek voor te stellen.

Dus in plaats van de hele dag in de kou te gaan voor niets, heb ik besloten om te proberen Naomi Watts en Steve Buscemi te scoren tijdens hun talk in het National Film Theatre (NFT). Daar wachtende bij de stagedoor van het theater stonden er al best veel mensen te wachten. Na toch een plek vooraan bemachtigd te hebben arriveerde de eerste auto...

Steve Buscemi, bekend van onder andere: Con Air, Desperado, Reservoir Dogs en Interview stapte uit de eerste auto en begon te signeren. Toen hij bij mij aankwam signeerde hij mijn Desperado trilogy boxset en de geposeerde foto die eerder tijdens de Amblight Openingnight gemaakt was.
Later kwam dan ook de auto van Naomi Watts aan, die gelukkig haar man Liev Schreiber (bekend uit ander andere de Scream Trilogy en The Manchurian Candidate) meebracht en beiden begonnen te signeren.
Aangezien er meer belangsteling was voor de handtekening van Naomi Watts arriveerde Liev Schreiber eerst bij mij en poseerde voor de foto. Aangezien ik niets van hem bij me had, heeft hij niets gesigneerd.

Naomi Watts signeerde mijn 21 Grams DVD-cover maar poseerde net als Steve Buscemi niet voor de foto.
Nadat alle acteurs en actrices naar binnen waren gegaan om de talk te gana houden ben ik terug gegaan naar de plek van de premiere om te kijken of e nog iets aan de gang was. Er stonden veel mensen te wachten, maar ik kon toch nog een plekje bemachtigen op de eerste rij. Uit de auto stapten de regisseur en zijn vriendin. Niet interessant dacht ik, totdat ik doorhad dat zijn vriendin Robin Tunney is, bekend als een van hoofdrolspelers uit het eerste seizoen van Prison Break en film End Of Days. Aangezien ik werderom iemand zag waar ik niets voor bij me had heb ik geprobeerd een mooie foto met haar te kunnen maken. Hieronder kunnen jullie kijken of jullie vinden dat dat gelukt is...
Toen ik na de premiere aankwam bij het theater waarin zowel Jonathan Pryce, Aidan Gillen en Paul Freeman zitten bleek iedereen behalve Jonathan Pryce al vertrokken te zijn. Jonathan signeerde mijn Pirates of The Caribbean 2 filmcell en de DVD van Ronin. Ook wilde hij wel poseren voor de foto.Na dit theater stond een andere zeer gewaardeerde Britse acteur op het programma, namelijk Charles Dance, bekend van onder andere Alien3, Last Action Hero en als regisseur van Ladies In Lavender. Charles Dance signeerde mijn Alien Quadrilogy boxset, mijn Last Action Hero DVD-cover en poseerde voor de foto. Na ook hier weer met een tevreden gevoel te vertrekken ging ik naar het laatste hoofdstuk in Day 2, namelijk de musical Rent met in de hoofdrollen Denise van Outen en Siobhan Donaghy. Denise van Outen, groot Broadway ster signeerde een foto en poseerde voor de foto.Siobhan Donaghy, Ex Sugababe en full time babe, poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: