dinsdag 6 november 2007

11 Days Of London: Day 6

De zesde dag van de Londonse celebrity trip was ook een erg belangijke, vandaag staat namelijk de premiere op de agenda van Elizabeth: The Golden Age. Een film waar ik persoonlijk erg naar uitkijk!
Net zoals dag 5, zou ook dag 6 een wachtdag worden. De premiere begon, net zoals de meesten, in de avond en er begonnen zich al vrij vroeg groepjes mensen (lees: freaks) voor het theater te vestigen. Na ongeveer de hele dag gewacht te hebben en de top tien verzamelaarsfreaks aan me voorbij hebben zien komen werd het wachten netjes beloond door een aantal leuke dingen.

Allereerst was Cate Blanchett natuurlijk aanwezig, Zij is bekend uit "Lord Of The Rings", "Notes On A Scandal" en "Babel". De Australische signeerde mijn "Lord Of The Rings" filmcell en de DVD-cover van "Notes On A Scandal".

Geoffrey Rush, een van mijn lievelingsacteurs, is bekend uit de films "Pirates Of The Caribbean", "House On Haunted Hill", "Quills" en "Lantana". Rush signeerde mijn DVD-cover van "Quills", de filmcell van "Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest" en poseerde voor de foto.
Shekhar Kapur, regisseur van beide Elizabeth films en "The Four Feathers" signeerde het eerste deel "Elizabeth" en poseerde voor de foto.
Rhys Ifans, bekend uit "Notting Hill" en "Hannibal Rising" signeerde mijn "Notting Hill" DVD-cover.
Na afloop van de premiere ben ik nog snel naar de NFT (National Film Theatre) gegaan alwaar David Lynch na afloop van zijn talk de DVD-covers van "Twin Peaks" en "Mulholland Drive" voor me signeerde.Top 5 Verzamelaarsfreaks:
1. Yellow Cap Paul (Behoorlijk achterlijke jongeman die werkelijk brult naar iedere celebrity.)


2. De Deen (wannabe hetero man, met piepstem en oervervelende Deense verhalen)


3. Pratsjkop 1 (Ranzige vrouw met rood haar, onvriendelijk en onsympathiek)


4. David Morse (David Morse look-a-like met enorme stemmingswisselingen en levendige fantasie.)


5. Pratsjkop 2 (Ranzige vrouw, die alleen voor insiders nog wel is te genieten.)


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb het niet tot de top 5 gemaakt? Hè, jammer! ;)

Gave successen man!