woensdag 13 februari 2008

4 Days Of London: Day 3

De derde dag van mijn korte vakantie was een soort van rustdag na de zeer vermoeiende Bafta dag en ervaring.

Deze dag deden we ook eigenlijk alleen wat hotels aan en vervolgden we onze weg via theater stage doors.

Het eerste hotel waar ik succes boekte, was het Soho Hotel waar ik Freddie Highmore (Finding Neverland, Charlie And The Chocolate Factory) ontmoette. Freddie poseerde en signeerde de Finding Neverland DVD-cover voor me. De tweede persoon die ik bij hetzelfde theater ontmoette was de producer Frank Marshall. Marshalle is producent van onder The Bourne Ultimatum en Indiana Jones. Marshall poseerde nog voor de foto toen ik het hem vroeg.
Jeff Goldblum signeerde mijn Independence Day Filmcell en poseerde voor de foto.
Kevin Spacey signeerde vandaag WEL de al eerder geposeerde foto en poseerde wederom voor de foto. Charles Dance ( Alien3, The Golden Child) signeerde mijn Swimming Pool DVD Cover en de Ladeis And Lavender en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: