woensdag 26 maart 2008

5 Days Of London: Day 3

Ook op de derde dag van onze reis stonden weer theaters centraal. We begonnen de dag met een bioscoopfilm. Een verrrassend begin van de dag, die normaal gesproken met handtekeningen begint. Ik ben naar de film Vantage Point gegaan, een actiethriller met Dennis Quaid en Forest Whitaker over een aanslag op de president. Ik moet zeggen dat dit een erg goede film was en ik kan hem aan iedereen aanbevelen..."Control Is Compromised!!!"Voor wat betreft handtekeningen begon de dag direct na de filmvoorstelling en was, in elk geval voor mij, een van de belangrijkere acteurs, namelijk Alan Dale, bekend uit de series "24", "Ugly Betty", "The X Files" en "Lost".

Toen Alan Dale na lang wachten eindelijk uit de taxi stapte, bleek het een heel aardige man te zijn. Hij signeerde mijn "24" poster waarin hij in seizoen drie de rol van de vice-president op zich neemt.
Na Alan Dale zijn we weer naar het National Theater gegaan, waar we de volgende mensen hebben ontmoet:

*Olivia Williams (voor mij voor de tweede keer!) signeerde ditmaal voor mij "The Postman", "Peter Pan" en "The Body". Tevens poseerde zij voor de foto.
*Honor Blackman, bekend als Pussy Galore uit de James Bond film "Goldfinger" liep toevallig voorbij. Gelukkig kon ik haar overhalen een geposeerde foto met me te nemen.
*Anne Reid, bekend uit de film "The Mother" met Daniel Craig poseerde voor de foto. *Jeremy Irons, die toevallig aan het repeteren was in het theater, signeerde mijn al eerder geposeerde foto met hem en de DVD-cover van "Die Hard With A Vengeance". Omdat hij kostuum was wilde hij niet poseren voor de foto.Hierna gingen we snel naar het Old Vic Theater waar we (na twee gecancellede voorstellingen) eindelijk Jeff Goldblum, Kevin Spacey en Laura Michelle Kelley ontmoetten. Voor mij was het de tweede keer maar nog steeds erg leuk!


*Jeff Goldblum signeerde de al eerder geposeerde foto met hem, de DVD-covers van "Hideaway", "The Big Chill" en "The Life Aquatic". Tevens signeerde hij de poster van het toneelstuk.
*Kevin Spacey weigerde iets buiten het stuk om te signeren (geen verrrassing). Wel signeerde hij de poster van het toneelstuk. *Laura Michelle Kelley signeerde de poster van "Sweeney Todd".Hierna gingen we naar een ander stuk, namelijk het toneelstuk met Jane Horrocks en David Bamber.


*Jane Horrocks, bekend uit de films "Little Voice" en "The Corpse Bride" signeerde de DVD-covers van "Little Voice" en "The Corpse Bride". Tevens poseerde ze voor de foto.
*David Bamber, bekend van de serie "Rome" signeerde de eerste seizoensbox van de serie en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: