vrijdag 7 maart 2008

Eline Vere

Dinsdag 4 maart was het dan eindelijk zover...mijn eerste keer!!! Nouja in elk geval op het gebied van Nederlands Theater. In dit geval draaide het drama Eline Vere in de stadsschouwburg in Heerlen. In het stuk spelen onder andere: Jeroen Spitzenberger, Maria Kraakman en Tijn Docter.
Jeroen Spitzenberger (bekend van onder andere Alles Is Liefde met Carice van Houten) signeerde mijn Alles Is Liefde DVD, De Dominee DVD en mijn Cloaca DVD.
Jeroen poseerde tevens voor de foto.
Tijn Docter (bekend van onder andere Ik Omhels Je Met 1000 Armen met Carice van Houten) signeerde mijn Ik Omhels Je Met 1000 Armen DVD en mijn De 9 Dagen Van De Gier DVD. Ook Tijn poseerde voor de foto. Tijn vond het erg leuk dat ik stond te wachten, hij vond het "een goeie actie!"

Geen opmerkingen: