zondag 13 april 2008

5 Days Of London: Day 4

De vierde dag van mijn trip naar London was eigenlijk de dag waarom we de reis geboekt hadden, namelijk de Eclipse conventie, geheel voor de fans van de televisieserie "Heroes". Voor deze gelegenheid waar een aantal hoofd- en bijrolspelers naar Engeland waren afgereisd om (uiteraard tegen betaling) fans te ontmoeten, handtekeningen te zetten en met fans op de foto te gaan...Foto's met de gasten, van de gasten of van de hal zonder betaling waren ten strengste verboden. Aangezien een van de organisatoren mij had verteld dat ik me gewoon als een Duitser moest gedragen (voor de leken onder ons; dit betekent gewoonweg bot en dom) heb ik dan ook maar gedaan, met uitzondering voor de twee gasten waarbij ik netjes voor de photoshoot had betaald.

Het was de eerste Eclipse die werd gehouden en er werd niet bezuinigd op de gasten vond ik...

-Sendhil Ramamurthy, bij de fans beter bekend als Mohinder Suresh, signeerde mijn "Heroes" Artwork!

-Santiago Cabrera, ook bekend als Isaac Mendez de schilder, signeerde mijn "Heroes" Artwork! -Noah Gray-Cabey, ook bekend als Micah Sanders, signeerde mijn "Heroes" Artwork!-Christine Rose, ook bekend als Angela Petrelli, signeerde mijn "Heroes" Artwork! Hieronder een "Candid-Shot" van Christine Rose, ze was een buitengewoon leuke verschijning die ook duidelijk genoot van de foto, tegen de zin van de crew...-David Anders, ook bekend als Takezo Kensei / Adam Monroe en uit de serie Alias als Julian Sark signeerde mijn Heroes Artwork en de DVD-box van Alias. David Anders was een erg leuke conventiegast, hij was erg vriendelijk en had leuke grappen. Tevens had ik een photoshoot gekocht met David Anders waarvan hieronder het resultaat te zien is. -Jessalyn Gilsig, bekend als de echte moeder van Claire de cheerleader en ook uit de serie Nip/Tuck als Gina Russo, signeerde mijn "Heroes" Artwork en de DVD-box van "Nip/Tuck". Als quote heeft ze gekozen voor "Hey Asshole", een uitspraak die steeds terugkeerde in de serie "Nip/Tuck" tegen haar tegenspeler Julian McMahon (Dr. Christian Troy)
Hieronder een afbeelding de Timeline room, die ze hebben nagebouwd op de conventie.
Na de trein terugreis naar London, de conventie was namelijk een kleine twee reizen buiten London in North-Hampton, zijn we 's avonds nog naar een theaterstagedoor geweest waar ik de volgende successen heb geboekt:
-Danny Dyer signeerde mijn "Severance"DVD, mijn "Mean Machine"DVD en mijn "The Business"DVD. Tevens poseerde hij voor de foto.

-Kenneth Cranham signeerde mijn "Hellraiser" boek (Hij speelt in de tweede film Dr. Channard) en mijn "Layer Cake" DVD. Tevens poseerde hij voor de foto.

Geen opmerkingen: