zondag 13 april 2008

AFFF 2008

Net zoals onze zuiderburen in Brussel hebben wij in Amsterdam ook Fantastic Film Festival (het AFFF) en het moet gezegd worden, dit jaar hebben wij de coolste gast, namelijk niemand minder dan regisseur Tim Burton, bekend van onder andere Batman, Batman Returns, Sleepy Hollow, Mars Attacks, Ed Wood, Edward Scissorhands en recentelijk nog Sweeney Todd.

Om het geheel nog interessanter te maken werd er zelfs een signeersessie voor deze man ingeroosterd. Nu kon ik het natuurlijk niet laten om hierbij te zijn en dat was ik dan ook. Na een lange reis van 2,5 uur vol gevaren, spookrijden en een slecht werkend navigatiesysteem van de Aldi waren we met chauffeur Rene aangekomen in Amsterdam. Toen we bij het Tuschinski theater aankwamen stonden er ongeveer 15 tot 20 man al voor ons te wachten. Na een lange wachtperiode, ongewenste inschuivingen en het jammerlijke feit dat ik mijn MP3-speler thuis was vergeten was het dan eindelijk zover de signeersessie begon. Toen ik eindelijk aan de beurt was, mocht er nog maar maximaal 1 artikel gesigneerd worden en uiteraard zonder geposeerde foto. Nouja, ik ben dan toch niet voor niets gekomen en heb ervoor gekozen de poster van "Sleepy Hollow" te laten signeren.
Natuurlijk zou ik mezelf niet zijn als ik het hierbij zou laten zitten, dus heb ik gewacht totdat de goede man weer naar buiten kwam met als resultaat nog een extra handtekening op de DVD-cover van Edward Scissorhands EN een geposeerde foto. Zo zie je maar weer, als je iets oprecht wilt en wilt er je best voor doen dan wordt dit beloond. Anderen die deze drive niet hadden bleven, helaas voor hen, met lege handen achter...

Geen opmerkingen: