zondag 13 april 2008

BIFFF 2008: Guest Of Honor

Net zoals vorig jaar, waar ik kennismaakte met het BIFFF (Brussels International Fantastic Film Festival) waren er ook dit jaar weer een aantal leuke gasten aanwezig op dit (underground) festival. Op dit festival voel ik me een van de meest normale aanwezigen en dat is een welkome verandering op de normale Celebrityhunting dagen! Om met de belangrijkste gast te beginnen, de Guest Of Honor. Dit jaar was het Jürgen Prochnow die de eer had deze prijs in ontvangst te nemen. Jürgen Prochnow bekend van de films "Das Boot", "Beverly Hills Cop 2", "Air force One", "The English Patient" en recent nog "The Da Vinci Code" signeerde voor mij de DVD's van "The English Patient" en "Das Boot", de DVD-Box van "The Beverly Hills Cop Trilogy" en de filmcell van "The Da Vinci Code". Verder poseerde hij ook nog voor de foto. Het was een hele vriendelijke man, die ook goede handtekeningen zette.
Na de ontmoeting met Jürgen Prochnow werd ik door twee beeldschone dames in een kooi gezet waar ze zichtbaar genieten en gebruik maken van deze situatie. Mij hoor je niet klagen!Het geheel werd afgesloten op een manier die vorig jaar voor het eerst is gebruikt en sindsdien te weinig als traditie wordt voortgezet. Vandaag was het wel zover en hieronder weer het resultaat.

Geen opmerkingen: