dinsdag 22 april 2008

Van Oude Mensen, De Dingen Die Voorbij Gaan

Dezelfde avond van terugkomst uit Bonn voor de Fedcon, besloot ik nog even langs het theater aan het Vrijthof in Maastricht te gaan om Cas Enklaar op mijn DVD-box van "Medea" te laten signeren, die al eerder gesigneerd was door onder andere Katja Schuurman, Thijs Romer en Marcel Hensema. Echter in Maastricht aangekomen bleek dat ik een "Rene-Moment" meemaakte, ik was namelijk mijn rugzak vergeten met daarin alles, waaronder de "Medea" DVD-box. Met lege handen stapte ik het theater in, waar ik Cas Enklaar ontmoette en een geposeerde foto met hem maakte. Hij vertelde me nog dat hijzelf niet tevreden was over het resultaat van de serie, hij vond hem te warrig, hij vond Katja Schuurman niet goed genoeg om het titelpersonage te spelen en de regisseur (wijlen Theo van Gogh) te slecht met scripts.Mijn teleurstelling over mijn eigen domheid te bovengekomen vervolgde ik mijn weg tevreden naar huis...

Geen opmerkingen: