woensdag 4 juni 2008

De Gravin Van Parma

Vandaag ben ik voor de tweede keer naar het toneelstuk "De Gravin Van Parma" gegaan met als doel Carice van Houten en Pierre Bokma voor de derde keer te ontmoeten. Het toneelstuk was dit keer wederom in de Limburgse hoofdstad, dus aan de ontmoeting ging een reis van ongeveer 30 minuten vooraf. Eenmaal aangekomen in het theater was Carice van Houten ("Alles Is Liefde", "Zwartboek", "De Passievrucht") de eerste die we zagen. Carice, weer een sprankelende vertoning herkende me nog en signeerde ditmaal twee posterfoto's van haar nieuwe film "Valkyrie" waarin ze samen met o.a. Tom Cruise speelt. Deze film komt in februari 2009 in de bioscopen. Nadat ze deze foto's gesigneerd had, poseerde ze nogmaals om een leuke foto met haar te maken. Het blijft leuk Carice te zien...

Zoals bekend speelt Carice in "De Gravin Van Parma" samen met Pierre Bokma ("De Uitverkorene", "Interview", "Bloedbroeders") die deze keer voor mij de DVD-cover van "Bloedbroeders" signeerde alswel wederom met mij op de foto ging. Ook Pierre blijft altijd zeer aardig en rustig, iets dat ik erg kan waarderen.
Dus ondanks dat ik deze twee talenten van eigen bodem al eens had ontmoet, was de avond wederom erg geslaagd!

Geen opmerkingen: