dinsdag 24 maart 2009

3 Days Of London: Day 1

Voor de derde maal dit jaar ging ik naar Londen, de stad die altijd garant staat voor plezier en celebrities. Ditmaal stond mijn trip vrijwel geheel in het teken van Nicholas Hoult. Deze acteur, bekend uit de geweldige serie "Skins", had ik ontmoet tijdens de Bafta awards eerder dit jaar, maar doordat mijn fotocamera werd gestolen was ik mijn foto met onder andere Nicholas Hoult helaas kwijt.

Toen ik op zaterdag aankwam in het bruisende centrum van deze geweldige stad besloot ik de stage door van de Trafalgar Studios aan te doen, alwaar een aantal acteurs en actrices de revue zouden passeren. In de Trafalgar Studios speelden ditmaal theaterproducties met onder andere Imelda Staunton & Nicholas Hoult.

Aangekomen op deze zonnige dag bij de stagedoor kwam eerst Imelda Staunton aan bij het theater. Imelda, die goede kritieken kreeg voor haar rollen in de vijfde Harry Potter-film en de award winnende film "Vera Drake", signeerde mijn filmcell van "Harry Potter & The Order Of The Phoenix", de DVD-covers van "Fingersmith" en "Chicken Run" en de posterfoto van "Vera Drake". Helaas wilde Imelda Staunton niet poseren voor de foto.
De volgende naam was voor mij meteen de belangrijkste van de trip namelijk Nicholas Hoult. Nicholas signeerde voor mij de DVD-covers van "About A Boy", "Skins", "Kidulthood" & "The Weatherman". Nicholas poseerde ook tweemaal voor de foto, eenmaal met zonnebrillen op en een griezel tussen ons in en tweede keer zonder zonnebril en griezel.

Ciara Janson, die samen met Nicholas Hoult haar West End debuut maakt in de productie "New Boy" poseerde hier voor de foto. Ciara is verder nog bekend uit de soapserie "Hollyoaks".
Mijn dag, ondanks dat het al een zeer geslaagde dag was, was nog niet voorbij. Hierna ben ik namelijk naar het National Film Theater gegaan , alwaar Rutger Hauer aanwezig was bij een speciale voorstelling van "Blade Runner". Geheel onverwachts, maar zeker gewaardeerd, hield Rutger na afloop van zijn Q&A een signeersessie in het theater. Rutger Hauer signeerde mijn "Soldaat Van Oranje" DVD en poseerde voor de foto.
Wachtende in het National Film Theater, kwam er toevallig een Oscarwinnaar voorbij. Sir Ben Kinglsey passeerde ons en poseerde voor de foto. Sir Ben Kingsley is bekend van zijn oscarwinnende rol van "Ghandi" en verder nog bekend uit "Schindler's List", "Species" & "Sexy Beast".
Na deze successen heb ik mijn vevolgd naar het Almeida Theater, alwaar Andrew Lincoln ("Love Actually" & "Teachers") en Toby Jones ("The Mist" & "Infamous") samen in een theaterproductie te zien zijn. Andrew Lincoln signeerde mijn DVD-box van "Teachers" en de DVD-cover van "Love Actually" en poseerde voor de foto.
Toby Jones signeerde mijn DVD-covers van "Amazing Grace", "The Painted Veil", "Infamous" & "Finding Neverland". Tevens signeerde Toby mijn Blue Ray cover van "The Mist". Vervolgens poseerde de grote acteur met een klein postuur voor de foto.

Geen opmerkingen: