woensdag 27 mei 2009

24 In Cannes!

Dit jaar waren er weer verschillende acteurs en actrices aanwezig in Cannes, die al dan niet belangrijke rollen gespeeld hebben in de beste en meest belangrijke televisieserie ooit, "24".
Reiko Aylesworth, de actrice die vanaf seizoen 2 de rol van Michelle Dessler op zich nam, poseerde voor de foto. Mijn dank gaat hiervoor uit naar mijn Engelse collega Lee, die me uit bed belde voor deze onvergetelijke onmoeting! Reiko is verder nog bekend uit de televisieserie "Lost" en de films "Aliens VS Predator 2" en "Mr. Brooks". Joaquin de Almeida speelde in seizoen 3 de rol van drugsbaron Ramon Salazar. Naast "24" is hij nog bekend geworden door zijn rollen in "Desperado", "Clear And Present Danger", "Che" en "The Burning Plain". Joaquin de Almeida, die ik vorig jaar overigens ook al trof, poseerde wederom voor de foto.
Rade Serbedzija, die in het zesde seizoen de rol van Dimitri Gredenko speelde poseerde voor de foto. Naast "24" is hij nog bekend uit onder andere "Mission: Impossible 2", "Eyes Wide Shut" en "Eurotrip".
Thomas Kretschmann, speelde in "24" season 2 de rol van Max, en van de belangrijkste bad guys van het seizoen. Verder is Kretschmann nog bekend uit de films "Valkyrie", "King Kong", "Der Untergang", "The Pianist", "Wanted" en "Next". Kretschmann signeerde mijn DVd-cover van "King Kong" en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: