dinsdag 2 juni 2009

De Grote Liefde

Na een lange afwezigheid van mij in het Limburgse theater, was het vanavond weer raak als vanouds. Ik ging naar "De Grote Liefde", voor mijn grote liefde, celebrityhunting.

Drie zeer getalenteerde Nederlandse acteurs/actrices maakten hun opwachting in het Heerlense theater. Namelijk Derek de Lint, Renee Soutendijk en Kitty Courbois.

Derek de Lint, bekend van Nederlandse topfilms als "Soldaat Van Oranje", "Zwartboek" en "De Aanslag" en internationale producties als "Soul Assassin", "The Unbearable Lightness Of Being" en de serie "Poltergeist" signeerde mijn DVD-covers van "Zwartboek", "Soul Assassin", "Poltergeist Season 1" en "The Unbearable Lightness Of Being". Tevens poseerde de vriendelijke Nederlander voor de foto.
Renee Soutendijk, bekend van films als "Spetters" en "De Vierde Man" signeerde mijn DVD-covers van "De Vierde Man" en "Spetters" en poseerde voor de foto.
Kitty Courbois, voor mij vooral bekend uit de serie "Spijkerhoek", signeerde mijn DVD-cover van "Spijkerhoek" en poseerde voor de foto.
Gewoon weer een top avond met Nederlandse sterren!

Geen opmerkingen: