donderdag 22 oktober 2009

Kevin Costner & The Modern West

Twee dagen na mijn welverdiende vakantie in de Verenigde Staten, begon ik alweer met werken. Niet met echt werken dan, maar met celebrityhunten. De Hollywoodster Kevin Costner was namelijk met zijn band The Modern West in het land van de Schnitzels om daar in het plaatsje Mannheim de Duitse bevolking te trakteren op een heerlijk avondje "country & western". Alhoewel Kevin via deze muzikale weg een injectie aan zijn voormalig carriere probeert te geven, kent iedereen hem natuurlijk uit de dagen van weleer toen Kevin nog een superster was. Titels als "Dances with Wolves", "Robin Hood: Prince of Thieves", "JFK" en "The Bodyguard" waren allemaal dikke blockbusters waardoor hij niet alleen lof kreeg van publiek, maar ook van critici (het leverde hem zelfs twee Oscars op!). Later in zijn carriere maakte hij films die (ahum) iets minder grote blockbusters werden zoals "The Postman", "Dragonfly" en "Swing Vote". Voor mij zal de vriendelijke acteur echter altijd de ster blijven, die hij in de vorige eeuw is geworden.

Al met al reden genoeg om met Rene in de auto te stappen en ons drie uur lang op de duitse "autobahn" te plezieren aan alle wegwerkzaamheden die al dan niet aan de gang waren. Eenmaal in het Duitse plaatsje aangekomen werd er gewacht en wel twee uur lang... Maar het wachten werd beloond...Meneer Costner stapte uit de tourbus en begon te signeren, sterker nog de eerste handtekening die gezet werd was voor mij, op de DVD-cover van "Robin Hood: Prince of Thieves". Nog geen minuut later had ik ook mijn tweede succes bereikt, namelijk een handtekening op de DVD-cover van "The Untouchables". Een foto zat er, door de grote hoeveelheid aanwezige fans, helaas niet in.
http://www.youtube.com/watch?v=UsZbTHBkjik




En onze Rene? Die moet nog even wachten... Na al twee maal eerder de deur (en het land) te zijn uitgeweest in een zinderend spannende zoektocht naar Kevin Costner lukte het de arme ziel helaas ook deze keer niet om ook maar iets van de superster te bemachtigen. Voor de lezers die Rene willen steunen, bestaat de mogelijkheid om een reactie te plaatsen of geld over te maken.

1 opmerking:

Greg zei

Ik zeg: "Blijven proberen Rene!"