zaterdag 5 december 2009

London: Collectormania London

Mijn Londense reisje had natuurlijk meer voor me in petto dan "slechts" het bezoeken van wat stagedoors bij theaters. Er was namelijk ook een filmconventie dat weekend, namelijk Collectormania London, gehouden in Earls Court Olympia. Een geheel nieuwe Showmasters conventie dus. Ik moet zeggen dat de conventie zelf me niet tegen viel, integendeel zelfs. De gastenlijst daarentegen was een beetje mager. Grootse gasten die beloofd werden, werden steeds maar niet aangekondigd en naar het einde toe werden er zelfs nog zoveel gasten gecancelled dat ik me even in Duitsland dacht te bevinden...

Shannen Doherty, bekend van de series "Beverly Hills, 90210" en "Charmed" poseerde voor de foto.
Brian Krause, bekend van de serie "Charmed" en de films Sleepwalkers en 2012: Supernova signeerde mijn DVD-cover van Sleepwalkers en poseerde voor de foto.
Ray Harryhausen, de 89 jarige man, bekend als special effects director en producent van films als Clash of the Titans, The Valley of Gwangi en Jason and the Argonauts signeerde mijn DVD-cover van Clash of the Titans en het boek "Ray Harryhausen: An Animated Life" en poseerde voor de foto.
David Soul, de nogal chagrijnige acteur, bekend uit onder andere de serie "Starsky and Hutch" en de film Salem's Lot signeerde mijn DVD-cover van Salem's Lot en poseerde zo ongeveer voor de foto...
James Dodd, bekend uit de film Hellboy II: The Golden Army als Johann Krauss signeerde mijn Blue Ray-cover van Hellboy II: The Golden Army en poseerde voor de foto.
Anna Walton, bekend uit de films Hellboy II: The Golden Army en Mutant Chronicles poseerde voor de foto.
Heather Langenkamp, bekend uit A Nightmare on Elm Street signeerde mijn DVD-boxset van A Nightmare on Elm Street en poseerde voor de foto.
Robert Rusler, bekend van de films A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge en Weird Science poseerde voor de foto.
Lisa Wilcox, bekend uit de films A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master en A Nightmare on Elm Street: The Dream Child poseerde voor de foto.
Katharine Isabelle, bekend uit de films Ginger Snaps (en de sequels) en Freddy vs. Jason poseerde voor de foto.
Chase Masterson, bekend van de serie "Star Trek: Deep Space Nine" poseerde voor de foto.
Rene Auberjonois, bekend van de series "Boston Legal" en "Star Trek: Deep Space Nine" poseerde voor de foto.
Peter Firth, bekend van de films Chill Factor en The Hunt for Red October, alsook uit de serie "Spooks" poseerde voor de foto.
Martin Klebba, bekend van de films Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest en Pirates of the Caribbean: At World's End poseerde voor de foto.
Barbara Nedeljakova, bekend van de films Hostel en Hostel: Part II poseerde voor de foto.
Cynthia Dale Scott, bekend van de film Aliens poseerde voor de foto.
Catherine Mary Stewart, bekend van de film The Last Starfighter poseerde voor de foto.
Louis Cordice, bekend van de film Harry Potter and the Half-Blood Prince poseerde voor de foto.
Frank Dillane, bekend van de film Harry Potter and the Half-Blood Prince poseerde voor de foto.
Anthony Forrest, speelde in Star Wars, maar helaas voor hem werden zijn scenes uit de film verwijderd. Toch makkelijk geld harken zo, zonder in de film te hebben gezeten...
Alan Harris is bekend uit Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back, waar hij het personage Bossk vertegenwoordigde. Alan poseerde graag voor de foto.

Geen opmerkingen: