dinsdag 1 december 2009

London: Speaking In Tongues

Mijn zevende trip naar het Verenigd Koninkrijk dit jaar bracht me wederom bij de geliefde hoofdstad Londen. Er was ook dit keer genoeg te jagen in deze prachtige stad, waar na regen helaas niet altijd zonneschijn komt. Het was namelijk een trip regen, regen en nog eens regen...
Maar dat mag natuurlijk niet succes in gevaar brengen, dus heb ik er deze keer ook weer alles aangedaan en mezelf (en jullie natuurlijk) niet teleur te stellen...
Ook ditmaal stonden er weer genoeg sterren in de theaters, dus een aantal stagedoors werden door mij weer aangedaan...
Allereerst wil ik vertellen over het toneelstuk "Speaking In Tongues" waar een aantal Britse acteurs en actrices de hoofdrollen in vertolken. Het toneelstuk werd ten tonele gebracht in het Duke Of York theater dat bij niet geen onbekend meer is.
John Simm, bekend van de series "State of Play", "Life on Mars" en "Doctor Who" en van de films 24 Hour Party People en Human Traffic signeerde mijn DVD-covers van 24 Hour Party People en "State of Play" en poseerde voor de foto.
Ian Hart, bekend van de series "Dirt", "The Virgin Queen" en de films Harry Potter and the Sorcerer's Stone, Robinson Crusoe en Enemy of the State. De acteur, die enkele dagen eerder nog een theaterbezoeker had aangevallen, bleek weer tot rust te zijn gekomen en signeerde voor mij de DVD-boxset van "Dirt" en de DVD-covers van Robinson Crusoe en Harry Potter and the Sorcerer's Stone en poseerde daarna nog voor de foto.
Kerry Fox, bekend uit de films Shallow Grave, Intimacy en The Wisdom of Crocodiles signeerde voor mij de DVD-covers van The Wisdom of Crocodiles en Shallow Grave en poseerde voor de foto.
Afbeelding van "Speaking In Tongues" met hierop (v.l.n.r.) Ian Hart, John Simm, Lucy Cohu en Kerry Fox.

1 opmerking:

Greg zei

Hier ontbreekt wel een heel belangrijke niet ? ;)