woensdag 3 maart 2010

Bafta Awards 2010 Red Carpet

Voor de vierde maal was ik aanwezig aan de rode loper, tijdens de jaarlijkse uitreiking van de Bafta-Awards. Zeer veel celebs "walk-the-walk", slechts enkelen scoorde ik dit jaar tijdens dit evenement...

Vanessa Redgrave, de Oscarwinnende actrice, bekend uit o.a. "Nip/Tuck", Atonement, Mission: Impossible en Deep Impact signeerde mijn DVD-cover van Deep Impact. Helaas was het onmogelijk om te poseren voor de foto. Gelukkig scoorde ik deze eerder in november 2008.
Haar man, de Italiaanse Franco Nero, bekend van o.a. Die Hard 2, poseerde voor de foto.
Joely Richardson, de dochter van Vanessa Redgrave, is vooral bekend door haar rollen in o.a. "Nip/Tuck", "The Day of the Triffids" en Event Horizon. Ze signeerde voor mij seizoen 4 van de serie "Nip/Tuck" en poseerde voor de foto.
David Morrissey, bekend van de films Nowhere Boy, The Other Boleyn Girl, The Reaping en Basic Instinct 2 poseerde voor de foto.
Jaime Winstone, bekend van films als Donkey Punch, Kidulthood en Boogie Woogie poseerde voor de foto.
Anna Kendrick, bekend van de Twilight-reeks en Up in the Air poseerde voor de foto.
James Cameron, drievoudig Oscarwinnaar, is vooral bekend dankzij zijn regie van de films Avatar, The Terminator, Aliens en natuurlijk Titanic. Cameron signeerde deze eerdergemaakte geposeerde foto (Cinema Expo juni 2009) en de DVD-box van Aliens.
Clive Owen, de voor een Oscar genomineerde acteur, is vooral bekend van films als Sin City, Elizabeth: The Golden Age en King Arthur. Voor mij signeerde hij de filmcell van King Arthur. Een geposeerde foto zat er helaas niet in...
Foto: The International

Geen opmerkingen: