woensdag 10 maart 2010

De Zomertrilogie

Na alle internationale sterren, besloot ik het deze keer weer dichter bij huis te zoeken. Een trip naar het Maastrichtse theater volgde, waar het toneelstuk "De Zomertrilogie" speelde. Hierin zitten een paar, voor mij, interessante acteurs...

Barry Atsma, bekend uit films als De storm, Komt een vrouw bij de dokter en de serie's "Voetbalvrouwen" en "Waltz" signeerde mijn DVD-boxset van "Waltz", de DVD-cover van De storm en een posterfoto van Komt een vrouw bij de dokter en poseerde uiteraard voor de foto.
Fedja van HuĂȘt, bekend van films als De grot en natuurlijk de Oscarwinnende film Karakter signeerde mijn DVD-cover van Guernsey en poseerde voor de foto.
Fred Goessens, bekend van films als De griezelbus, Karakter en Spion van Oranje signeerde mijn DVD-cover van Spion van Oranje en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: