zondag 2 mei 2010

Fedcon 2010

Na een kort nachtje was het alweer om op te staan, de Fedcon kwam er namelijk weer aan...
De Fedcon in Bonn is een jaarlijks terugkerend evenement voor Science Fiction liefhebbers. Nu ben ik geen "Trekkie" of zoiets dergelijks maar ik ben wel een fervent Battlestar Galactica kijker. De nieuwe serie welteverstaan... Voor de derde maal op rij bezocht ik dit evenement, waar me dankzij Stjepko en ook Pieter en Etienne, een welkome verrassing te wachten stond. Ik hoefde namelijk geen veertig euro entree neer te leggen, maar ik kon volstaan met nul euro. Iets dat ik natuurlijk erg kon waarderen. Dat het een pas bedroeg waarbij ook nog voorrang mogelijk was in eindeloze rijen wachtende, zwetende en belachelijk uitziende mensen was een mooi extraatje... Bedankt heren!

Tahmoh Penikett, bekend van de series "Dollhouse" en natuurlijk "Battlestar Galactica" waarin hij de rol van Captain Karl 'Helo' Agathon vertolkte, signeerde mijn foto van "Battlestar Galactica" en poseerde voor de foto.
Kandyse McClure, die de rol van Lt. Anastasia Dualla speelde in de serie "Battlestar Galactica" signeerde een foto van de serie en poseerde voor de foto.
Aaron Douglas, die de rol speelde van Chief Galen Tyrol in "Battlestar Galactica" signeerde een foto van de serie en poseerde voor de foto.
Luciana Carro, die de rol speelde van Captain Louanne 'Kat' Katraine in de serie "Battlestar Galactica" signeerde een foto van de serie en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: