vrijdag 9 juli 2010

Inception World Premiere

Gisteren was er in Londen de World-Premiere van de nieuwe film van Christopher Nolan, Inception. Vele sterren kwamen op deze premiere af, ik dus ook...
Na een rit vol rust en verkeersovertredingen (met boetes als gevolg) kon de reis naar Londen eindelijk beginnen...

Na een daje van de zon te hebben genoten op Leicester Square kwamen de sterren stuk voor stuk voor aan...
Leonardo DiCaprio, bekend van onder andere Romeo + Juliet, Blood Diamond, The Departed en natuurlijk de kaskraker Titanic, signeerde voor mij de filmcell van Titanic en de grote posterfoto van Inception.
Ellen Page, bekend van onder andere de films Juno, X-Men: The Last Stand en Hard Candy signeerde de grote posterfoto van Inception en de DVD-covers van Juno en Hard Candy.
Christopher Nolan, bekend als regisseur van onder andere Memento, Batman Begins en The Dark Knight, signeerde mijn DVD-cover van Memento en de grote posterfoto van Inception.
Joseph Gordon-Levitt, bekend van films als Brick, G.I. Joe: The Rise of Cobra en de serie "3rd Rock from the Sun" signeerde mijn grote posterfoto van Inception.
Marion Cotillard, de Oscarwinnende actrice, is vooral bekend door films als La vie en rose, Public Enemies en Taxi. Voor mij signeerde ze de DVD-cover van A Good Year, een eerdere geposeerde foto en de grote posterfoto van Inception.
Tom Hardy, bekend uit films als RocknRolla, Star Trek: Nemesis en Bronson, gaat nu ook de titelrol spelen in Mad Max: Fury Road, het vierde deel uit de filmserie. Voor mij signeerde hij de DVD-covers van Star Trek: Nemesis, Bronson, de Blu Ray-cover van RocknRolla en de posterfoto van Inception.
Ken Watanabe, bekend uit films als Batman Begins, The Last Samurai en Letters from Iwo Jima, signeerde de posterfoto van Inception.
Mark Strong, bekend uit films als Robin Hood, Kick-Ass, Sherlock Holmes en RocknRolla, signeerde voor mij Blu Ray-covers van RocknRolla en Body of Lies en poseerde voor de foto.
Ridley Scott, bekend als regisseur van o.a. Gladiator, Blade Runner en Alien, signeerde mijn DVD-cover van A Good Year en de Blu Ray-cover van Body of Lies.

Geen opmerkingen: