vrijdag 9 juli 2010

La Bête @ Comedy Theatre

Tijdens mijn 1-daagse trip naar Londen heb ik toch nog even wat tijd vrijgemaakt voor wat theater te doen... Ik besloot om de persvoorstelling een kijkje te gaan nemen bij La Bête, dat op dit moment in het Comedy Theatre gespeeld wordt door onder andere Joanna Lumley & David Hyde Pierce...
David Hyde Pierce, vooral bekend door zijn de rol in de sitcom "Frasier". Verder verzorgde hij stemmen in Disneyfilms als Disney's Treasure Planet en A Bug's Life. Voor mij signeerde hij de DVD-covers van Wolf en Full Frontal. Ook poseerde de Amerikaan voor de foto.
Joanna Lumley, vooral bekend door haar rollen in "Absolutely Fabulous" en "The New Avengers" signeerde voor mij een foto van "The New Avengers" en de DVD-cover van Corpse Bride. Tevens poseerde de goedlachse actrice voor de foto.

Geen opmerkingen: